Ofte Stillede Spørgsmål
Mine ordrer
Kan jeg møde op personligt og hente mine varer?
Det er desværre ikke muligt, men vi lover at sende dine pakker så hurtigt som muligt.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre afgivet korrekt?
Start med at tjekke din mappe med reklame eller uønsket post. Er ordrebekræftelsen ikke i en af de mapper heller, bedes du kontakte os på mail info@eleliving.dk.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Du bedes kontakte vores kunderservice på info@eleliving.dk eller via 89887790 (mandag-fredag 09:00 - 17:00. Inkluder dit ordrenummer og årsagen til annulleringen i din besked.
Ordrer kan kun annulleres såfremt at de ikke er blevet afsendt. Hvis din ordre allerede er afsendt bedes du se vores returpolitik for flere instruktioner.
Generelt
Det produkt jeg ønsker, er udsolgt, hvornår vil det være tilgængeligt?
Vi bestræber os på at holde vores lagerniveauer i overensstemmelse med efterspørgslen. Men fra tid til anden kan vi have udsolgt af et bestemt produkt. Hvis et af vores produkter er udsolgt, er du velkommen til at benytte dig af "skriv mig op her" funktionen, så sørger vi for at fortælle dig, hvornår du vil kunne bestille det igen.
Under kampagner, tilbud eller specielle begivenheder gælder kampagne- eller tilbudsprisen for de angivne produkter kun i den fastsatte tidsperiode, eller så længe lager haves.
Hvornår modtager jeg min refundering
Du kan forvente at have pengene tilbage på dit kort indenfor 7-10 hverdage, så snart vi har modtaget den returnerede vare.
Hvornår trækker i min betaling.
Vi trækker først pengene, når varen er sendt afsted fra vores lager.
Sender i til udlandet?
Ja, vi sender i øjeblikket til følgende lande:
Sverige, Norge, Færøerne, Holland og Tyskland
Kan man betale hos élé living med faktura eller EAN?
Ja, det kan man godt. Du bedes blot skrive til os på mail: info@eleliving.dk
Fragt & levering
Hvem bruger élé living til forsendelse af pakker?
Vores pakker leveres af GLS og DAO. Pakkerne leveres efter dit ønske, enten til en pakkeshop eller hjem til dig.
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er blevet afgivet og behandlet modtager du en forsendelsesesmail med dine ordreoplysninger. Denne e-mail indeholder et sporingsnummer og et link til GLS's sporingsside.
Klik på sporingsnummerets link, eller indtast sporingsnummeret på GLS's sporingsside.
Sporingsoplysningerne er muligvis ikke tilgængelige straks efter din ordre er afgivet.
Jeg har ikke modtaget mine varer, hvad gør jeg?
Forhåbentlig sker dette ikke, men hvis det mod forventning skulle ske, finder vi ud af det sammen! Hvis du har modtaget en mail/sms om at det er leveret, og det er indenfor 24 timer, så afvent!
Nogle gange scanner chaufføren pakken, før den når dig. Hold øje de næste par timer! Er pakken fortsat ikke dukket op, så skriv til os på info@eleliving.dk.
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.
Jeg nåede ikke at hente min pakke, og den er nu sendt retur, hvad gør jeg?
Vi lægger stor vægt på at tilbyde vores kunder en ubesværet og behagelig shoppingoplevelse. Skulle du af en eller anden grund ikke have mulighed for at afhente din bestilling, og vi derfor modtager den i retur på vores lager, vil der opkræves et gebyr på 40 kr. for fragt og håndtering ved gensendelse af ordren.
Vi vil derfor gerne opfordre dig til at sikre afhentning af din bestilling indenfor den fastsatte afhentningsfrist. Dette vil medvirke til at forhindre unødige udgifter og sikre, at du modtager din vare til tiden.
Vi takker for din forståelse og dit samarbejde. Skulle du have yderligere spørgsmål eller behov for assistance, står vores kundeserviceteam altid til rådighed for at hjælpe dig.
Tak fordi du vælger at handle hos os!
Hvad koster fragten?
Levering til Pakkeshop:
- Gratis fragt til pakkeshop ved køb for over 599 kr.
- Ved køb under 599 kr. er fragtprisen 49 kr.
Hjemmelevering:
- Fragtprisen for hjemmelevering er 29 kr., når du handler for over 599 kr.
- For køb op til 599 kr. er fragtprisen for hjemmelevering 69 kr.
Reklamation
Hvordan foretager jeg en returnering?
Returneringer skal igangsættes inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Varerne skal være ubrugte og i den originale indpakning.
Returnering
For at igangsætte returprocessen bedes du følge nedenstående link. Indtast ordrenummer/email og oplysninger om varen du vil returnere. Udskriv forsendelsesetiketten og aflever din returnering ved en GLS pakkeshop.
Bemærk veligst at der opkræves [49 DKK] i returgebyr.
Gå til Returportal
Refunderingsproces
Ved modtagelse af den returnerede vare inspicerer vi den for at sikre, at den lever op til kravene i vores returpolitik. Hvis returneringen godkendes behandles en refundering til den oprindelige betalingsmetode.
Alle returneringer sendes til vores lager:
Puffins Fulfilment ApS
Baggeskærvej 23
7400 Herning
Jeg har modtaget en pakke med ødelagte produkter, hvad gør jeg?
Har du været uheldig og modtage en pakke med ødelagte produkter, så vil vi gerne høre fra dig, således at vi kan finde frem til en løsning.
Du bedes venligst sende følgende‼️:
1️⃣ Ordrenummer.
2️⃣ Billede af alle pakkens udvendige flader, hvor GLS-Labelen skal være synlig på et af billederne.
3️⃣ Billede af alt den indvendige beskyttelse, og det defekte indhold.
4️⃣ Kort beskrivelse af skade samt størrelse på produktet.
Så vi kan få et godt overblik over hele pakken med indholdet.
Skriv til os på info@eleliving.dk
Jeg har købt en pakkeløsning, kan jeg returnere dele af den?
Pakkeløsninger forhandles som en fast pakke, og kan derfor kun returneres som en pakkeløsning.
Der accepteres ikke returneringer på enkelte dele af pakkeløsningen. En pakkeløsning forhandles samlet og returneres samlet.
Handelsvilkår
Jeg har fortrudt mit køb, kan jeg returnere mine varer?
Der er fuld fortrydelses i 14 dage & Reklamationsret i 24 mdr.
Hvis du har fortrudt dit køb, vil du kunne returnere den inden for 14 dage fra du har modtaget din vare.
Dette følger af forbrugeraftaleloven.
For at være berettiget skal varerne være ubrugte, ubeskadigede, og i deres originale emballage. Omkostninger i forbindelse med en returnering er 49 kr, udgifter ifm returnering betales af kunden.
Det er kunden, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten..
For at komme til vores returportal bedes du trykke her RETUR PORTAL