Har du også en masse krydderier liggende i skuffer og skabe både i glas og poser? Og står du også nogle gange i supermarkedet og bliver i tvivl, om hvorvidt du har mere peber derhjemme? Du er ikke ...
Til at organisere dine krydderier har vi to krydderitrapper i to forskellige størrelser. Så har du nemlig også den perfekte løsning til opbevaring af dine krydderiglas. Begge trapper giver et pæn...
Vores letvægtskasser i træ findes i fire forskellige størrelser og former, og kan bruges på kryds og tværs i hjemmet. Alle kasserne er stabelbare og praktiske i både skabe og skuffer, på hylder og ...
KØKKENSKAB Da vi besøgte Dea, havde hun et stort ønske om at organisere sit køkkenskab og skabe struktur. Vi startede med at sortere og organisere hendes tørvarer i opbevaringsglas og beholdere. Vi...
Hvad gør man med rest-poserne efter at have organiseret alle sine tørvarer? 🪄Uanset hvilken opbevaringsserie du vælger, kan det næsten aldrig helt undgåes, at du ender med et lille bitte “back stoc...
Ønsker at du at opleve élé livings produkter i fysisk form? Så er det nu muligt i showroomet hos Hancrafted Interior i henholdsvis Aarhus og Hellerup. Her er et udvalg af élé livings produkter præs...
Da vi besøgte Ditte Julie, var hun næsten lige flyttet ind i sit nye hus. Ditte Julie havde et stort ønske om fra start, at skabe struktur i både køleskab, skuffer og køkkenskabe.
Carla Mickelborg – Før & efter
Hjemme hos Carla var den helt store udfordring pladsmangel, manglende overblik og alt for mange af de samme åbne tørvarer, i halvtomme poser.På blot en time fik vi ryddet ud og sorteret.
Step 1: Alt op af skufferne! Start med at hive alt op af skufferne, og smid eventuelle gamle madrester ud. Sørg for at sorteret og ryddet ud i alt.
Sådan organiserer du dit køleskab
Manglende overblik? Madspild? Frustration over rod? Vi tilgår stort set alle vores køleskab flere gange dagligt, og der er ikke noget værre end at blive mødt af et køleskab, som er blevet proppet t...
Step 1: Sorter og ryd op Den måske lidt kedelige, men nødvendige del, er naturligvis at starte med at få sorteret og ryddet ud i alt. Smid det ud som er blevet for gammelt, eller som du ikke længer...